понеделник, 10 август 2009 г.

Savurup, yok saymak gerekir bazen...

Ben Dona Donatella. Tabi ki bu gercek ismim degil. Hersey bir ozenti tabirine layik gordugum embesil insan ugruna basladi. Bloglarla aram yoktur. Ne okurum ne yazarim. Aslinda yazmayi severim de bloglarladir tek kavgam. Herkesin gorebilecegi bir gunluk dusunmemistim hic ama bu blogu adadigim adrese ulasmasi icin yaptim. Kendimi bildim bileli yazar cizerim, keser bicerim... arada bir dikerim... eskisi gibi olmasa da tek parca olur, elime gecen kurtulmaz. Sarkazm, acimasizlik, bazen de despotizm vardir anladiginiz uzere. Yazdiklarim hic masumane degildir. 18+ yazmak istiyorum su an... "okadar da ince ruhluyumdur". Savurup, yok saymak gerekir bazen, insanlar hakeder bunu. Bugun savurmayacagim, yok saymayacagim. Okudugum bloglardan birinde bir blog dikkatimi cekti. Hani olur ya insanin kani kabarir o an birseylerin ters gittigini anlarsin. Ortam degismistir. Oysa ki cevap basittir... Bu bir hasta beyin urunudur. Lutfen okudugunuz bloglara dikkat edin. Onlarla hayatinizi ozlestirmeyin, kiyaslamayin... cunku herkes ayni dusunceye sahip degildir...

Няма коментари:

Публикуване на коментар